Odpowiedzi

2010-02-13T12:34:32+01:00
1m2- 1000 dm2 1l - 1dm2
150m2 - 1500dm2 4.5L - 450 dm2
1500 : 450 = 3.3333333 = 3.(3) - 3 w okresie. ~4
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:36:15+01:00
4,5 litra wody (zakładając że ten sok ma gęstość zbliżoną do wody) jest równe 4,5dm3, więc:
4,5dm3=0,0045m3
0,0045:150=0,00003 filiżanki, ale to dziwne może chodzi tutaj o cm3? To byłoby:
4,5dm3=4500cm3
4500:150=30 filiżanek
Bardziej realne.
Pzdr.
11 3 11
2010-02-13T12:36:41+01:00
Te filiżanki chyba mają 150 ml, a nie 150 m³. [1 m³ = 1000 l]
Jeśli dobrze myślę, to:

1 l = 1000 ml
4,5 l = 4500 ml

4500 ml ÷ 150 ml = 30

odp. Sokiem można napełnić 30 filiżanek.
2 5 2