Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:31:51+01:00
Szczęśliwy dom- dla mnie oznacza dom, w którym nie ma kłótni, cała rodzina potrafi się ze sobą dobrze dogadywać. Dużo czasu spędza się razem, są wspólne tematy, gry, zabawy.Posiłki są spożywane przy wspólnym stole, miłej atmosferze. Jeżeli ktoś z domowników ma jakiś problem to razem próbuje się go rozwiązać. Nie ma tu tajemnic, wszyscy są dla siebie mili i życzliwi. Wszyscy mają do siebie zaufanie. W takim domu nie istnieje przemoc, ani nikt nie powie drugiej osobie nic złego.
4 5 4
2010-02-13T12:33:01+01:00
Szczęśliwy dom - to taki w którym czujesz się dobrze oraz taki do którego zawsze ktoś chętnie wróci :) Znajdziesz w nim swoje miejsce w świecie XD
2 3 2
2010-02-13T12:34:16+01:00
Szczęśliwy dom to dom bez przemocy,dom pełen miłości,szacunku dla bliźniego.

Mam nadzieje,że dobre:)
3 2 3