Odpowiedzi

2010-02-13T12:40:46+01:00
Ponieważ grzeje słońce na powierzchnię bielizny i pomija skraplanie, od razu w gazowy. Tak mi pani mówiła ;d mam nadzieję że pomogłam :>

Pozdrowionka :>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:52:18+01:00
Witam

Dzieje się tak dlatego, że zimą wilgotność względna powietrza jest bardzo
niska, a w warstewce powietrza tuż przy powierzchni suszonej bielizny bliska
możliwej maksymalnej wartości. Ten gradient czyli prościej różnica powoduje
sublimację, ale tylko do momentu osiągnięcia równowagi suszonej
bielizny z otoczeniem.

......................pozdrawiam