Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T14:41:19+02:00
Wiązania jonowe/właściwości związków

Opisz budowę cząsteczki:
-NaF- cząsteczka zbudowana jest z jednego atomu sodu i 1 atomu fluoru-wiązanie jonowe
-KBr-cząsteczka zbudowana jest z 1 atomu potasu i 1 atomu bromu-
wiązanie jonowe
-MgO-cząsteczka zbudowana jest z 1 atomu magnezu i 1 atomu tlenu-
wiązanie jonowe
4 1 4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T15:26:09+02:00
NaF :
powyższa cząs zbudowana jest z :
- 1 at sodu (Na) , 1 at fluoru (F)

KBr :
powyższa cząs zbudowana jest z :
- 1 at potasu , 1 atomu bromu

MgO :
powyższa cząs została zbudowana z :
- 1 at magnezu (Mg) 1 at tlenu (O)
4 1 4