Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:47:37+01:00
Dziękuje ci boże za życie i za łaski którymi mnie obdarzyłeś
2010-02-13T12:48:22+01:00
Dziękuje Ci Boże za życie,
dziękuje Ci Boże za życie,
dziękuje Ci Boże za życie,
dziękuje, dziękuje i całuję.
2010-02-13T12:49:52+01:00
Pani Jezu dziękuje ci za moje życie za to że moge ogladac cały swiat moimi oczyma oraz za to, że posłałeś mnie na świat bez zadnych chorub dziękuje ci za to