Odpowiedzi

2010-02-13T12:53:12+01:00
Panie jezu dziekuje ci za moją rodzine za to że są zdrowi i za wszystkie łaski które im udzielasz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:59:00+01:00
Dziękuję Ci,Ojcze ,na niebie za to ,
że uczyniłeś nas członkami jednej rodziny.
Dobrze jest wiedzieć , że należymy do Ciebie
i do siebie nawzajem jako bracia i siostry.
Wybacz nam Panie, gdy gniew i sprzeczki
mącą spokój naszej rodziny.
Dopomóż abyśmy zawsze umieli znaleść słowa
miłosci i zachęty. Wybacz nam , kiedy się kłocimy.
Pomóż nam uśmiechać się częściej.
Pomóż nam dzielić się z innymi
tak jak byśmy dzielili się z własną rodziną.
Dobry Boże, wejrzyj proszę
na każdego członka z mojej rodziny;
Chroń ich przed niebezpieczeństwem -
utrzymaj ich w zdrowiu i obdarz twoim pokojem
Dzękuję Panie!
W imię Jezusa Chrystusa. Amen !
2010-02-13T13:32:54+01:00
Bądź ty boże blisko mnie ,
bo ja bardzo kocham cię .
Mą rodzinę od lat bronisz
przy nas zawsze blisko stoisz .
Jeszcze nas dziś nie zawiodłeś
bo męczarskie życie wiodłeś .
ja dziękuje ci ogromnie
i w modlitwie powiem słownie
...... i dalej nie wiem :(
myślałam nad tym 20 minut !!!
Daj naj plisss



1 5 1