Odpowiedzi

2010-02-13T13:02:35+01:00
AgCl - 1 i 1
NiS - 2 i 2
K2S- 1 i 2
BaCl2 - 2 i 1
KJ - 1 i 1
PbCl2 - 2 i 1
NaBr - 1 i 1
PbS2 - 4 i 2
SbCl5 - 5 i 1
PbJ2 - 2 i 1
Al2S3 - 3 i 2
Sb2S5 - 5 i 2
AlBr3 - 3 i 1
MgS - 2 i 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:05:04+01:00
AgCl - 1*I=1*I
NiS - 1*II=1*II
K2S - 2*I=1*II
BaCl2 - 1*II=2*I
KJ - 1*I=1*I
PbCl2 - 1*II=2*I
NaBr - 1*I=1*I
PbS2 - 1*IV=2*II
SbCl5 - 1*V=5*I
PbJ2 - 1*II=2*I
Al2S3 - 2*III=3*II
Sb2S5 - 2*V=5*II
AlBr3 - 1*III=3*I
MgS = 1*II=1*II
siarka w siarczkach jest zawsze II wartościowa
jod w jodkach, chlor w chlorkach, brom w bromkach jest zawsze I wartościowy
1 5 1