Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T13:22:45+01:00
Z 1. Syn Boży - JeZus

M 2. Matka Syna Bozego - M aryja

A 3. Może by.ć dla wszystkich, lub dla dzieci -BiBlia

R 4. W tej rzece Jezus przyjął chrzest -JoRdan

T 5. Było ich dwunastu - AposTołowie

W 6. ...., nadzieja i miłość - Wiara

Y 7. Na nim umarł Jezus - krzYż

C 8. Znajdowały się one na głowie Jezusa- ciernie

H 9. Bóg Ojciec, Syn boży i ... Święty - DucH

W 10. Jest nią Babel - Wieża

S 11. Urodził się w niej Syn Bozy -Stajenka

T 12. Jest stary i nowy - Testament

A 13. Z tej księgi ksiądz odprawia msze - MszAł

N 14. Syn Adama i Ewy -Han

I 15. ten napis widniał na krzyżu Jezusa - INRI

E 16. jest ich cztery - Ewangelie


Mam nadzieję że pomogła, i licze na naj;**
69 4 69
2010-02-13T13:40:00+01:00
1 Kapłan z ewangeli św. łukasza - Zachariasz
2 Matka Jezusa- Maryja
3 Prorokini z Ewangeli św. łukasza - Anna
4 Wybrany...- Naród
5 jeden z uczniów jezusa - Tomasz
6 Inaczej Biblia- Ewangelia
7Św....- Katarzyna
8 Złe postępowanie ludzi - Grzech
9Postać biblijna w starym testamencie - Hiob
10 ..... ludzi w boga - wiara
11Nmp......- wniebowstąpienie
12 wielka św. - Tereska
13 św. umarł młodo - Stanisław
14Otworzył je Bóg....- niebo
15Naród Wybrany- Izrael
16Utanowił Jezus- Eucharystia
62 2 62