Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T14:12:37+02:00
A₁= √ 7-5, a₂= 2√ 7-1.
Różnica ciągu arytmetycznego to stała liczba która wciąż dodawana do kolejnego wyrazu tworzy nam następne wyrazy, więc różnica ta wynosi a₂-a₁=(2√ 7-1)-(√ 7-5)=2√7-1-√7+5=√7+4 zatem prawidłowa odpowiedź to A :)
2009-10-12T14:13:43+02:00
A₁=√7-5
a₂=2√7-1

r=a₂-a₁= 2√7-1-(√7-5)=2√7-√7-1+5=√7+4 , odp.A
1 5 1