Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:24:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
LiOH--------wodorotlenek litu
Sn(OH)4----wodorotlenek cyny(IV)
CsOH-------wodorotlenek cezu
Sn(OH)2---wodorotlenek cyny(II)
Zn(OH)2---wodorotlenek cynku
Ni(OH)2---wodorotlenek niklu(II)
66 3 66
2010-02-13T16:02:49+01:00
LiOH -wodorotlenek litu
Sn(OH)4 -wodorotlenek cyny (IV)
CsOH -wodorotlenek cezu
Sn(OH)2 -wodorotlenek cyny (II)
Zn(OH)2 -wodorotlenek cynku
Ni(OH)2 -wodorotlenek niklu (II)
72 4 72