Odpowiedzi

2010-02-13T13:23:04+01:00
1.bornholm
2.wolin
znam tylko dwie wyspy
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:23:32+01:00
Wyspa Państwo Ludność
1 Uznam Polska 76 500
2 Rugia Niemcy 73 000
3 Gotlandia Szwecja 57 300
4 Bornholm Dania 43 700
5 Sarema Estonia 40 000
6 Olandia Szwecja 23 000
7 Wolin Polska 17 000
8 Fehmarn Niemcy 14 000
9 Hiuma Estonia 10 000
10 Muhu Estonia 1822


pzdr ;)
7 4 7
2010-02-13T13:25:25+01:00
Zelandia, Rugia, Wolin, Uznam, Lolland, Olandia, Gotlandia, Fionia, Sarema, Bornholm i Als, mam 11 i licze na naj:)
6 3 6