Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T23:43:51+01:00
Grzech - świadome/dobrowolne działanie w sprzeczności z nakazami Boga, łamiąc zasady naszej religii, np. grzechem jest przeklinanie i nie wolno tego robić :) (no, nie zawsze się to udaje, ale próbować zawsze można.)
22 4 22
2010-02-13T23:55:44+01:00
Grzech jest to czyn skierowany przeciwko nakazom religii, popełnione dobrowolnie i świadomie. Rozróżniamy grzechy ciężkie czyli śmiertelne oraz powszednie lub inaczej lekkie.
24 4 24