Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T13:26:12+01:00
- Droga żono, straciliśmy cały majątek. Musimy wrócić do miasta i znów gdzieś zamieszkać.
- Ale mospanie, ja nie chcę wracać do miasta. Czemu los tak nas skarał?
- Najlepiej pojedźmy do Warszawy. Tam najłatwiej będzie znaleźć mieszkanie.
- Dobrze, ale znajdź takie, w którym będzie nam się wygodnie mieszkało.
- A według ciebie, jakie ma być, by było wygodne?
- Przede wszystkim, musi być duże i jasne. Powinno mieć dużo pomieszczeń, a wszystko w nim musi być modne.
- Nie wiem, czy uda mi się spełnić twoją prośbę, ale postaram się.
- Mam nadzieję, bo będę bardzo niezadowolona. A obok domu powinno się znajdować dużo sklepów z modnymi sukniami i kapeluszami.


mam nadzieje że ci się podoba i licze na naj;**;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:28:10+01:00
Mąż: Droga żono, straciliśmy cały majątek. Musimy wrócić do miasta i znów gdzieś zamieszkać.
Żona: Ale mospanie, ja nie chcę wracać do miasta. Czemu los tak nas skarał?
Mąż: Najlepiej pojedźmy do Warszawy. Tam najłatwiej będzie znaleźć mieszkanie.
Żona: Dobrze, ale znajdź takie, w którym będzie nam się wygodnie mieszkało.
Mąż: A według ciebie, jakie ma być, by było wygodne?
Żona: Przede wszystkim, musi być duże i jasne. Powinno mieć dużo pomieszczeń, a wszystko w nim musi być modne.
Mąż: Nie wiem, czy uda mi się spełnić twoją prośbę, ale postaram się.
Żona: Mam nadzieję, bo będę bardzo niezadowolona. A obok domu powinno się znajdować dużo sklepów z modnymi sukniami i kapeluszami.