Odpowiedzi

2010-02-13T13:51:51+01:00
Gobliny były to ogromne, grube i szpetne stwory. Z natury niedbałe i brudne.
Mieszkały zwykle we wnętrzach gór, jaskiń, podziemia. Żywiły się końmi, kucami i osłami, jadały jeszcze gorsze rzeczy (zawsze były głodne nawet gdyby zjadły całą spiżarnię).
Produkowały różne bronie (np. miecze, sztylety) oraz narzędzia tortur, które produkowały ich więźniowie.
Były brutalne, okrutni wobec swoich więźniów. Rechotały wstrętnymi kamiennymi głosami. Wielki Goblin był to władca goblinów, został zabity przez Gandalfa. Uwięził całą kompanię i byłby z pewnością pozabijał krasnoludy, gdyby nie pomoc maga. Gobliny były bardzo dobrze uzbrojone w topory i krzywe szable.
Bały się 2 mieczy (siekacza i zabijacza), miecza zabranego przez drużynę z kryjówki trollów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:17:02+01:00
Gobliny mieszkały w ciemnych jaskiniach , najczęściej ukryte pod górami . Sa obrzydliwe , uwielbiają obrabowywać , a może i zabijać podróżnych. Są łakome na skarby, któych nigdy im nie jest za mało.