Odpowiedzi

2010-02-13T13:53:00+01:00
Gdy będę dorosła będę miała wspaniałą rodzinę. Moja rodziną będzie składała się z dwójki dzieci- dziewczynki i chłopca. Dziewczynce na imię dam........, a chłopcu ........ . Będę nauczycielką języka polskiego. Chciałabym mieszkać w domku jednorodzinnym. Bardzo chciałabym w przyszłośći, by moja rodzina była kochającą się rodziną.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:53:40+01:00
Gdy będę dorosła :)
Co się stanie gdy będę dorosła nikt tego nie wie tylko ja .
Pragnę być nie tylko matką ale także dojrzałą osobą , która ma
prawidłowe zainteresowania . Gdy skończę studia pragnęłabym być
instruktorką tańca . gdybym była już na samym szczycie osobistości
założyłabym własną szkołę tańca , gdzie uczyłabym dzieci w moim wieku ich pasji .