Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:52:23+01:00
2010-02-13T14:02:41+01:00
2010-02-13T19:18:26+01:00
Dekanat wodzisławski wchodzi w skład diecezji kieleckiej Kościoła katolickiego. Składa się z następujących parafii:
* Książ Mały - pw. Narodzenia NMP
* Książ Wielki - pw. św. Wojciecha b. m.
* Lubcza - pw. Matki Bożej Częstochowskiej
* Mieronice - pw. św. Jakuba Ap.
* Nawarzyce - pw. św. Andrzeja Ap.
* Piotrkowice - pw. św. Piotra i Pawła App.
* Przybysławice - pw. Matki Bożej Nieustającej Pomocy
* Wodzisław - pw. św. Marcina b. w.

Czyli dekanat wodzisławski!!!!!!!!!!!!!
1 1 1