Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:00:38+01:00
Romb to figura geometryczna,
Może trochę ekscentryczna.
Ma cztery boki równej długości,
Ale nie ma tyle wysokości.
Ma 2 przekątne i 180' dwóch katów.
360' kątów wewnętrznych - to właśnośc czworokatów.


Wystarczy tyle? ;)


5 4 5
2010-02-13T14:22:17+01:00
Romb to wielokąt,
a właściwie czworokąt,
ma wszystkie boki równej długości,
w obojętnie jakiej odległości.
jego pole to 1/2 d1 razy d2,
bo przecież wiadomo dwie przekątne ma,
które przecinają się w połowie,
dzielą się na 4 trójkąty prostokątne to jeszcze powiem,
i że są prostopadłe, nie równej długości,
i kąt prosty u nich także gości.
suma miar wszystkich kątów (wewnętrznych) wynosi
okrągłe 360 stopni nosi.

mam nadzieję że pomogłam.; DD
2 5 2