Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:14:11+01:00
1. Widok - orientacja pozioma
2. Widok - kolumny - dwa
3. w drugiej kolumnie na pierwszej stronie piszesz "zaproszenie" - np. poprzez WordArt - tutaj możesz wybrać wyglad napisu
4. na drugiej stronie równiez w drugiej kolumnie piszesz treść zaproszenia
5. drukowanie dwustronne - z opcji drukowania

i masz na jednej stronie 2 zaproszenia

przykład w załączniku
Treść i wygląd dostosuj do własnych potrzeb

1 5 1
2010-02-13T14:18:49+01:00
Najlepiej zrób sobie kartkę w poziomie. Na tej kartce tablekę bez widocznych obramowań, która składa się z 2 kolumn i jednego wiersza - tak żeby zapełniła stronę. Słowo zaproszenie piszesz w prawej kolumie na pierwszej stronie.
Drugą strone zrób sobie taka samą. Teraz czy Ci to dobrze sie wydrukuje zalerzy od Ciebie i Twojej drukarki. Musisz popróbować z wkladaniem papieru, bo rozne drukarki maja rozne sposoby.
1 5 1