Odpowiedzi

2010-02-13T14:02:49+01:00
2010-02-13T14:03:34+01:00
60° , 60°, 120° , 120°
przekatna "e" dzieli romb na dwa trójkaty równoboczne . a miary stopni w trójkacie równobocznym to 60°
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:04:39+01:00
Romb ten składa się z dwóch trójkątów równobocznych, miara kątów wewnętrznych w takim trójkącie wynosi 180stopni, zatem każdy kąt ma miarę 60 stopni. więc w rombie mamy dwa katy po 60 stopni i dwa po 120 stopni, bo 2*60 + 2*120 = 360
4 3 4