Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:10:55+01:00
Myślę że,pieniądze nie może stanowić najważniejszej wartości w życiu człowieka, ponieważ jest jeszcze miłość, wiara i szczęście. Za pieniądze nie kupisz ani miłości, ani wierności, ani szczęścia. Są biedni ludzie, a wierzą w boga, ufają przyjaciołom i kochają swoich bliskich. Oni są szczęśliwi, mają wszystko oprócz pieniędzy. Pieniądze to nie wszystko.
7 4 7
2010-02-13T14:14:30+01:00
Pieniądz dla Ebenezer Scrooge był najważniejszy, ważniejszy od żony i rodziny, ale po pojawieniu się 3 widm (duchów) zmienił swoje postępowanie i podejście do ludzi. Przestał być skąpcem i egoistą, żyjącym tylko dla pieniędzy.
3 3 3
2010-02-13T14:15:51+01:00
Pieniądz nie powinien stanowić najważniejszej wartości w życiu człowieka.
Rzeczy materialne nie zastąpią kochającej rodziny, niezawodnych przyjaciół, czy śmiechu dziecka. Nie są lekiem na samotność ani smutek. Nie możemy żyć jedynie pracą i jedynie dla siebie. Taka egzystencja nie daje możliwości rozwoju emocjonalnego.
Warto pomagać innym, dzielić się z ludźmi tym, co mamy. Przekonał się o tym Ebenezer Scrooge w powieści Dickensa "Opowieść Wigilijna". Jego lekcja życzliwości jaką udzielili mu zmarli była przerażająca. Jednak dla tak zatwardziałego i nieczułego człowieka, tylko taka okazała się skuteczna. Zrozumiał, że samotność jest najgorszą rzeczą jaka go spotkała.
Jego osoba jest doskonałym przykładem, że nigdy nie jest za późno na zmianę. I że bez względu na wszystko, pieniądze nie są w życiu najważniejsze.
7 3 7