Odpowiedzi

2010-02-13T14:09:02+01:00
Witam!
Na pole powierzchni całkowitej sześcianu składa się 6 jednakowych kwadratów o boku x. Pole pojedynczego kwadratu to x^2, więc:

6x^2=150
x^2=25
x=5 cm (odpowiedź x=-5 cm pomijam, bo bok nie może być ujemny ;>)

Objętość sześcianu oblicza się podnosząc długość boku kwadratu do trzeciej potęgi, więc:

V=x^3=125 cm^3

Pozdrawiam;]
2010-02-13T14:09:03+01:00
150/6=25cm²
√25=5cm
5³=125cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:11:44+01:00
Pp150 cm do 2
6a do 2=150
150=6 a do 2 /:6
25=a do 2
a= pierwiastek z 25 to jest 5
V= a do 3
V= 5 do 3 a to jest 125cm do 3
7 4 7