Odpowiedzi

2010-02-13T14:11:54+01:00
Mi się wydaje, ze sztuka.
Gdzie nie spojrzysz, czy w zimę, czy w lato, czy w wiosnę a nawet jesień.
Widzisz piekny krajobraz, to jest sztuka malownicza.
Wszędzie jest.
Dla mnei sztuka jest ważniejsza w życiu, odpowiadamy na pyatnia o sztuce i zawsze coś robimy pod tą dziedziną ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:29:03+01:00
Nie wiem któro jest wazniejsze. to jest temat potrzebny długich negocjacji ale jak ja bym miał wybierać to wydaje mi się że technika. Bo to wszystko co nas otacza do okoła to rozwój techniki np. kiedyś jeździło sie pociągami a teraz każdy ma samochody. To wszystko to jest rozwój. Więc odnosząć sie do pytania jakie zostało zawarte według mnie technika jest waźniejsza.
2010-02-13T20:07:06+01:00
Uwazam ze technika jest najwazniejsza bo dzieki niej mozemy sie rozwijac poszerzac swoje horyzonty rowniez zawodowe a takze swoje hobby