Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:11:01+01:00
200r.p.n.e-druga połowa drugiego wieku przed naszą erą,
43r-pierwsza połowa pierwszego wieku naszej ery,
350r-pierwsza połowa czwartego wieku naszej ery,
600r-pierwsza połowa siódmego wieku naszej ery,
780r-druga połowa ósmego wieku naszej ery,
220r-pierwsza połowa trzeciego wieku naszej ery.

liczę na najlepsze rozwiązanie:)
5 4 5
2010-02-13T17:10:21+01:00
200r.p.n.e - 2 poł. 2 wieku p. n. e.
34r - 1 poł, 1 wiek
350r - 1 poł, 4 wiek
600r - 2 poł, 6 wiek
780r - 2 poł, 8 wiek
220r - 1 poł, 3 wiek

1 3 1