Odpowiedzi

2010-02-13T14:11:22+01:00
Miasta leżą na różnych półkulach więc:
21stopni +4stopnie =25stopni
25stopni*4minuty=100
100:60=1h 40min

12.20-1h 40min=10.40 ;)
2010-02-13T14:14:38+01:00
WARSZAWA MADRYT
21 E 4 W

21 + 4 = 25
25 x 4 min = 100 min = 1 h 40 min
12:20 - 1 h 40 min = 10.40

ODP. będzie wtedy godzina 10.40 .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:53:07+01:00
Warszawa: 21°E godzina: 12.20
Madryt: 4°W godzina: niewiadoma

4° + 21° = 25°
25°× 4min= 100min= 1h 40min
12.20 - 1h 40min= 10.40

Odp. W Madrycie jest wtedy godzina 10.40