Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:16:46+01:00
902r.pne. - 2912 lat
630r.pn.e. - 2640 lat
420rp.n.e - 2430 lat
200 r.p.n.e- 2210 lat
78 r.p.n.e- 2088 lat
34r- 1976 lat
220r - 1790 lat
350r - 1660 lat
600r- 1410 lat
780r - 1230 lat


POZDRAWIAM
2010-02-13T14:19:31+01:00
2912 lat
2640 lat
2430 lat
2210 lat
2088 lat
1976 lat
1790 lat
1660 lat
1410 lat
1230 lat
2010-02-13T14:20:47+01:00
2911,bo 2010+902-1
2639
2429
2209
2087
1976,bo 2010-34
1790
1660
1410
1230