Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T14:36:54+02:00
Przyjacielowi możemy powiedzieć dosłownie wszystko, przyjaciel wysłucha nas i nie wyśmieje, postara się pomóc. Za to kolega może czasem popukać się w czoło i sobie pójść. Poza tym, przyjaciela lepiej znamy, wiemy, że możemy mu zaufać. Koledzy natomiast mogą nie być do końca tacy fajni i coś wypaplać... Przyjacielowi ufamy i zwierzamy się. Przyjaciel zawsze nam pomoże, nie wstydzi się nas, zawsze działa na naszą korzyść. Dotrzymuje tajemnic.
5 5 5
2009-10-12T14:38:35+02:00
Cechy przyjaźni:
-szlachetność
- zrozumienie
- uczciwość
- pomoc
- szacunek
Cechy koleżeństwa:
-poczucie bezpieczeństwa
-akceptacja
3 3 3
2009-10-12T14:51:26+02:00
Moim zdaniem przyjażn od koleżenstwa bardzo się różni.Koleżeństwo to banalne słowo bo to tyko koleżanki osoby których niekiedy nie lubisz a musisz się z nimi kolegować tylko dlatego że chodzicie do jednj klasy.Natomiast przyjażnto wielkie słowo.Przyjaciel to osoba której ufamy,zwierzamy się w trudnych sytuacjach i problemach.Przyjaciel nigdy nas nie zawiedzie.
2 3 2