Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:27:58+01:00
100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 - 134 = 9000000000000000000000000000000000000000000000000000009866

jeśli 10 potęgujesz do jakiejś liczby to dodajesz tyle zer ile wynosi potęga .
np 10 do potęgi 3 = 10000 - dziesięć i 3 zera . : )
8 4 8
2010-02-13T14:31:46+01:00
10 podniesionę do potępi n-tej zawsze daje nam nam licze skladająca się z :
1 i odpowiedniej liczby zer. czyli na koncu wyrazenia 10 do 58 na pewno bedziemy mieli zero. :)
[poprawka do odpowiedzi wyżej]
!! 10 do 2 - 100
!! 10 do 3 - 1000
!! 10 do 4 - 10000 itd.

a wiec probując odjąć to "pod kreską" od 10-4 co daje nam 6

a wiec ostatnią cyfrą wyrażenia jest 6

jeśli nadal jest coś nie zrozumiałe dla Ciebie to śmiało pisz, a chętnie pomogę :)

2 5 2
2010-02-13T14:33:02+01:00
Jeśli podnosisz do potęgi 10 to o ile razy podnosisz to tyle robisz zer w tym przypadku 58 i odejmujesz 134 :)
czyli wynik:
56 dziewiątek i koniec 866
czyli 9999999999999999999999999999999999999999...866
2 1 2