Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:27:51+01:00
Na zanieczyszczenie środowiska może wpłwać np.
-nie prawidłowa segregacja śmieci lub jej brak
-różnego rodzaju dymy z fabryk i nie tylko
-ścinanie drzew i nie sadzenie w to miejsce kolejnych
2010-02-13T14:32:41+01:00
Dziura ozonowa:
-przyczynia sie do zwiększenia zachorowań na nowotwór skóry
-niszczenie substancji wytworzonych przez człowieka
-zwiększenie docierania na ziemię promieni ultrafioletowych
-zmiany klimatyczne
-podwyższone temperatury

efekt cieplarniany:
-zwiększenie liczby huraganów
-zmiany klimatyczne

kwaśne deszcze:
-niszczenie zabytkowych budowli
-niszczenie roślin
-ginięcie zwierząt
-choroby skóry