Napisz zaproszenie zgodne i jednym z poleceń :
-zaproszenie na otwarcie wystawy prac malarza Piotra , z bajki Ignacego Krasickiego ,
-zaproszenie na występ cyrkowy sachema-tytułowego bohatera noweli Henryka Sienkiewicza .
pOOOmOOOcy...!
Z GÓRY DZIĘKI ;**

2

Odpowiedzi

2010-02-13T14:33:04+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy na otwarcie wystawy prac malarza piotra z bajki ignacego krasickiego , które odbedzie sie ( któregośtam np . 15 .02 2010r) o godz ... w (np. szkole podstawej w ..... ( miejscowość))
podpis (np jan kowalski)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:34:57+01:00
Zaproszenie

Dom Kultury im. ... w .... ma zaszczyt zaprosić na otwarcie wystawy prac malarza Piotra , bohatra bajki Ignacego Krasickiego.
Otwarcie wystawy odbędzie się dnia 28 marca 2010r. o godzinie 17.00 w auli Domu Kultury w ...(miejscowość).

Serdecznie zapraszają przedstawiciele
Domu Kultury im ...
w ....
1 5 1