Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:37:37+01:00
1. roślina-płoć-szczupak glon-płoć-szczupak-jastrząb
2.rozwielitka-rak stawowy-szczupak-płoc-glon-błotniarka stawowa-rak stawowy
3.glon-płotka-szczupak
4.plankton roślinny-> rozwielitka-> karp-> szczupak.
5.fitoplankton -> zooplankton -> ryby planktonożerne -> ryby drapieżne

o to chodzi?
2010-02-13T14:37:51+01:00
Glony---> rozwielitka---> szczupak

plankton-----ukleja-----jazgarz-----okoń----szczupak---sum----rybołów

glon-płoć-szczupak

plankton --- rozwielitka --- płoć --- szczupak

glon-błotniarka stawowa-rak stawowy

plankton-ukleja-jazgarz-okoń

martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak



jest trochę więcej niż 5 wybierz sobie
chyba jest dobrze :-)
2010-02-13T20:35:12+01:00
Fitoplankton---wrotki---oczliki---larwy ryb---larwy ważek---leszcz---sum
okrzemki---kryl---pingwin Adeli---foka lampart---orka
okrzemki---kryl---wieloryby
plankton roślinny---kryl---łosoś---foka---orka
roślina-płoć-szczupak glon-płoć-szczupak
1 1 1