Odpowiedzi

2010-02-13T14:41:27+01:00
1. Za głośno chodzą.
2. Są za duże.
3. Wyłamana rączka.
4. Zapchanie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:42:34+01:00
Odkurzacz nie załącza się:
- styki przełacznika utleniły się (zaśniedziały);
- worek ze smieciami jest przepełniony i czujnik napełnienia zadziałał,

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T14:44:57+01:00
Zanieczyszczenie komutatora.
Wymiana szczotek do odkurzania.
Zapchanie rury.
Wymiana worków.

LICZE NA NAJLEPSZE:)