Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:47:20+01:00
-autobiograficzne "Do gór i lasów", "Na dom w Czarnolesie"
-filozoficzno-refleksyjne "O Żywocie ludzkim", "Do snu"
-autotematyczne "Na swoje księgi", "Do fraszek"
-satyryczne "Na starą" "Na matematyka"
-obyczajowe "O kapelanie", "Do Pawła"
-miłosne "Do Hanny", "O miłości. Próżno uciec, Próżno się przed miłością schronić"
26 4 26
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T14:53:02+01:00
Miłosne- o miłości
obyczajowe- na nabożną
patriotyczne- na sokalskie mogiły
autobiograficzne- na dom w czarnolesie
filozoficzne- o żywocie ludzkim
12 4 12