Proszę o przetłumaczenie poniższego tekstu na język polski.
Pozdrawiam.

Ich gehe oft ins Kino, oder ich sehe mir Filme auf Video an. Es gibt viele Filme, die ich mag. Einer von ihnen ist die Verfilmung des J.K. Rowling Buches „Harry Potter und der Stein der Weisen”. Bevor ich den Film sah, habe ich alle 4 Teile des Buches ein paar Mal gelesen: „Harry Potter und Stein der Weisen”, „Harry Potter und die Kammer des Schreckens”, „Harry Potter und der Gefange von Azkaban”, „Harry Potter und der Feuerkelch”. Die restlichen Teile der Bcher von Harry werden erst geschrieben. In dem Film „Harry Potter und der Stein der Weisen” erfuhr die Hauptfigur – Harry, am Tag seines 11. Geburtstages, da er ein Zauberer ist. Aus dem schrechlichen Haus seines Onkels und seiner Tante, zog er seit dieser Zeit in den Hogwart - die Schule der Magie und Zauberei. Harry ist ein Weisenkind – seine Eltern kamen ums Leben im Kaupf mit Voldemortem. Harry lernte in Hogwart viele neue Freunde kennet - zum Beispiel Ron und Hermiona. Er lernte dort Zauberersprche und spielte Quidditch. Alles war ok. bis ihn die Narbe tat (in der Form eines Blitzes – Nach dem Treffen mit Voldemort) an seiner Stirn weh. Dann passieren merkwrdige Dinge. Allerdings entdeckte Harry zum Schl mit seinen Freunden das Gehaimnis des Steins der Weisen. Er gewann das Duel mit Voldemort. Alles endete gut, obwohl Voldemort nicht starb. Wenn jemand das Buch nicht gelesen hat, erfhrt erst im nchsten Film was spter geschah. Das Datum der Premiere des Zweiten Teiles ist noch unbekannt. Ich empfehle den Film allen. Man kann sich fr eine Zeit in die Welt der Magie und
Zauberei versetzen.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T14:54:54+01:00
Często chodzę do kina, albo oglądam moje filmy na video. Jest wiele filmów, które lubię. Jednym z nich jest filmowa adaptacja powieści JK Rowling Buches'a książki pt. Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Przedtem widziałem inne filmy, mam wszystkie 4 części książki ktore czytalem kilka razy, Harry Potter i Kamień Filozoficzny, Harry Potter i Komnata Tajemnic,Harry Potter i Więzień Azkabanu, Harry Potter i Czara Ognia. Pozostałe częci harrego nie zostały napisane przez Buchera. W filmie Harry Potter i Kamień Filozoficzny, powiedział główny bohater - Harry, 11 w dniu jego Urodzin, ponieważ jest on magiczny. byl groźny z domu wuja i ciotki, czerpiąc z tego czasu w Hogwarcie - szkole magii i czarów. Harry jest jak dziecko - jego rodzice zginęli w Kaupf z Voldemortem. Harry dostał sie do Hogwatu, poznal wielu nowych przyjaciół - na przykład, Ron i Hermiona. Wszystko było OK. gdyby nie jego blizna (w postaci błyskawicy - Po spotkaniu w Voldemort) na czole. Następnie zdarzaja sie inne rzeczy. Jednak Harry i jego przyjaciele odkryli klucz do Gehaimnis kamienia filozoficznego. Wygrał pojedynek z Voldemortem. To wszystko się skończyło dobrze, choć Voldemort nie umarł. Jeśli ktoś nie czytał książki, tylko ogladam film moze nie wiedziec wyszstkiego co sie tam stalo. Data premiery drugiej części jest jeszcze nieznana. Polecam film dla wszystkich. Można przedostac się do czasow w świecie magii i czarów.



prosze :)
2010-02-13T14:59:26+01:00
Chodzę często do kina lub oglądam filmy na wideo. Jest wiele filmów, które lubię. Jednym z nich jest wersja filmu J.K. Książki Rowling, "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". ". Zanim widziałem film, przeczytałem wszystkie 4 części książki kilka razy: "Harry Potter i Kamień Filozoficzny", "Harry Potter i Komnata Tajemnic", "Harry Potter i Więzień Azkabanu, Harry Potter i Czara Ognia ". ". Pozostałe części Bcher od Harrego są pisane dopiero. Główna postać dowiedziała się w filmie "Harry Potter i kamień filozoficzny" – Harry, w dniu jego 11. urodzin, że on jest czarodziejem. Groźny z domu wuja i ciotki, czerpiąc z tego czasu w Hogwarcie - szkole magii i czarów. Harry jest jak dziecko - jego rodzice zginęli w Kaupf z Voldemortem. Harry dostał w Hogwarcie zna wielu nowych przyjaciół - na przykład, Ron i Hermiona. Uczył się tam Zauberersprche i grał Quidditch. . Wszystko było OK, aż zrobił sobie bliznę (w postaci błyskawicy - Po spotkaniu z bólem Voldemort) na czole. Merkwrdige rzeczy mijają potem. Harry odkrył jednakże z jego przyjaciółmi ze szkoły tajemnice kamienia filozoficznego. On wygrał Duel z Voldemort. Wszystko zakończyło się dobrze, chociaż Voldemort nie umarł. Kiedy ktoś nie przeczytał książki, erfhrt dopiero w nchsten filmu co spter stał się. Data premiery drugiej części jest jeszcze nieznana. Polecam wszystkim film. Można się przenieść do świata czarnoksięstwa i w świata magii.
2010-02-13T17:37:18+01:00
Często chodzę do kina, albo oglądam moje filmy na video. Jest wiele filmów, które lubię. Jednym z nich jest filmowa adaptacja powieści JK Rowling Buches'a książki pt. Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Przedtem widziałem inne filmy, mam wszystkie 4 części książki ktore czytalem kilka razy, Harry Potter i Kamień Filozoficzny, Harry Potter i Komnata Tajemnic,Harry Potter i Więzień Azkabanu, Harry Potter i Czara Ognia. Pozostałe częci harrego nie zostały napisane przez Buchera. W filmie Harry Potter i Kamień Filozoficzny, powiedział główny bohater - Harry, 11 w dniu jego Urodzin, ponieważ jest on magiczny. byl groźny z domu wuja i ciotki, czerpiąc z tego czasu w Hogwarcie - szkole magii i czarów. Harry jest jak dziecko - jego rodzice zginęli w Kaupf z Voldemortem. Harry dostał sie do Hogwatu, poznal wielu nowych przyjaciół - na przykład, Ron i Hermiona. Wszystko było OK. gdyby nie jego blizna (w postaci błyskawicy - Po spotkaniu w Voldemort) na czole. Następnie zdarzaja sie inne rzeczy. Jednak Harry i jego przyjaciele odkryli klucz do Gehaimnis kamienia filozoficznego. Wygrał pojedynek z Voldemortem. To wszystko się skończyło dobrze, choć Voldemort nie umarł. Jeśli ktoś nie czytał książki, tylko ogladam film moze nie wiedziec wyszstkiego co sie tam stalo. Data premiery drugiej części jest jeszcze nieznana. Polecam film dla wszystkich. Można przedostac się do czasow w świecie magii i czarów.