Ułuż zwrotkę rymowaną :
Pieniążki kto ma , ten . . .
A kto pieniążków nie ma , ten . . .

np . Pieniążki kto ma , ten jada czekoladę ,
A kto pieniążków nie ma , ten wcina marmoledę .

( Nie bierz przykładów z piosenki , sam wymyśl )

3

Odpowiedzi

2010-02-13T14:50:28+01:00
Pieniążki ma ten co się nie leni
A kto pieniążków nie ma ten ze wstydu się zieleni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:52:22+01:00
Pieniążki kto, ma ten wesoło gada
A kto pieniążków nie ma, tego twarz blada
lub:
Pieniążki kto, ma ten śpiewa
A kto pieniążków nie ma, ten ziewa
lub:
Pieniążki kto ma ten rozdaje w koło
A kto pieniążków nie ma, ten ryczy wesoło

;)
2010-02-13T14:53:15+01:00
Pieniążki kto ma, ten zdalny
A kto pieniążków nie ma, ten brzydalny
xd