Odpowiedzi

2010-02-13T14:58:24+01:00
Jezu,który umierałeś boleśnie w śmierci krzyżowej przybity gwożdziami,pomóż konającym zbliżyć się do ciebie i umocnij ich wiarę,a także zapewnij im wieczny przebyt w niebie.Przez Chrystusa pana Naszego.Amen.
2010-02-13T17:22:39+01:00
Jezu ty któryś poczuł smak zmartwychwstania zlituj się nad tym którzy konają. Wpuść ich do swojego królestwa i daj im łaskę królowania z tobą. Daj im łagodną śmierć bez cierpień. Niech w niebie będą z tobą szczęśliwsi niż tu w piekle na ziemi. Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:16:37+01:00
Jezu,który umierałeś boleśnie w śmierci krzyżowej przybity gwożdziami do krzyża,zlituj się nad tym którzy konają. Wpuść ich do swojego królestwa i daj im łaskę królowania z tobą. Daj im łagodną śmierć bez cierpień. Niech w niebie będą z tobą szczęśliwsi niż tu w piekle na ziemi. Przez Chrystusa pana Naszego.Amen