Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T14:57:57+01:00
Napisz ze
Boys - Jesteś szalona
Raczej kazdy zna ten utwór i nikt nie bedzie sie z ciebie nasmiawal albo co...
1 1 1
2010-02-13T14:58:10+01:00
Junior - nic o tobie nie wiem ;P
Fajna piosenka ;D
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T14:58:17+01:00
Mój ulubiony przbój disco polo jest piosenka plastikowa biedronka ponieważ jest wesoła szybka i fajnie się przy niej tańczy
2 3 2