1. Napisz najśmieszniejszy kawał o Jasiu
ZAGADKI:
Zagadka 1:

Państwo Kowalscy siedzą przy stole z ich miłym gościem. Mówią właśnie o papierosach i z rozmowy okazuje się, że dwie osoby palą Dukaty, dwie palą Giewonty i dwie Wczasowe. Pani nie pali Wczasowych, Giewontów, a kto nie pali Dukatów, nie pali także Giewontów.
Pytanie: Jakie papierosy pali każda z trzech osób?

Zagadka 2:

A było to tak: bociana drapał szpak. A potem była zmiana i to szpak drapał bociana. I były jeszcze takie 3 zmiany.

Pytanie: Ile razy szpak był drapany?

Zagadka 3:

Nuta w literze
Gości w kraterze.
Co to?

Zagadka 4:

Owsem się nie odżywia, batem się go nie pogania,
Bardzo silny, jak powiadają.
Kto to?

Zagadka 5:

Słyszysz go, a nie widzisz, spotkasz - a nie schwytasz,
Jedni mówią, że on dobry - inni zaś, że zły.
Co to?

Wybieram najlepszą odpowiedź ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-13T15:02:13+01:00
1 Panowie palą wszystkie 3 gtunki papierosów, pani nie pali żadnych
2 ani razu
4 traktor
5wiatr
2010-02-13T15:04:13+01:00
Idzie jasiu na basen i zaczyna pływac
pan ratownik pyta jasia gdzie nauczył sie tak swietnie plywac
jasiu odpowiada
tata wyrzucał mnie na srodek jeziora i musiałem dopłynąc do brzegu
na to ratownik
pewnie trudno było dopłynąc
jasiu na to
nieee najgorzej był wydostac sie z worka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:06:22+01:00
Każde dziecko w klasie miało przynieść coś ze szpitala:
Ania przyniosła strzykawkę,
Grzesio przyniósł termometr,
Marek przyniósł bandarz,
a Jasio przyniósł aparat tlenowy a uczycielka pyta się Jasia skąd go ma. Jasio opowiada, że od dziadza. ,,A co na to dziadek?" pyta nauczycielka. Jasio odpowiada ,,aaaaaaaaaaachhhhhhh.........aaaaaaaaaaaachhhhhhhhhh......"
1.pani nie pali a 3 gości pali po 3 rodzaje
2. 3razy
3. cała nuta
4.byk
5.los (przeznaczenie) wiatr