Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:37:06+01:00
A) Mięczaki
B) Pajęczaki
C) GĄBKI - Bez-tkankowce
D) Mięczaki
E) Pierścienice
F) Stawonogi
G)Parzydełkowce


Przez pączkowanie rozmnażają się koralowce i stułbia

---------------------------------------------------------------------------------


1)F
2)P
3)P
4)P
5)F
6)P
7)P


zamknięty układ krwionośny
skomplikowany cykl rozwojowy
obecność lejka

--------------------------------------------------------------------------

obrazek 2,4 oraz 5

# heteronomiczna segmentacja ciała (zespolenia segmentów w tagmy)
# występowanie parzystych, członowanych odnóży (przednie pary często przekształcone w narządy gębowe)
# szkielet zewnętrzny, utworzony z płytek ruchomo połączonych ze sobą (ochrania ciało, służy jako miejsce zaczepu mięśni)
# brak wora powłokowego, zróżnicowanie mięśni w zespoły (wyłącznie mięśnie poprzecznie prążkowane)
2010-02-13T15:59:53+01:00
Wydaje mi się, że stawonogi to ten: ślimak, rak, pająk i motyl

Przez pączkowanie rozmnażają się koralowce i stułbia
____________________________________________________
1. f
2. p
3. p
4. p
5. f
6. p
7. p

obecność lejka,
zamknięty układ krwionośny,
skomplikowany cykl rozwojowy
____________________________________________________

sorry ale 6 nie umie ://

7. Przez pączkowanie mogą się rozmnażać ?
odp.: koralowce i stułbia.


jeśli pomogłem daj naj ;)
2010-02-13T16:20:10+01:00
Zad.1
Pająk
Motyl
Rak ( nie wiem co to dokładnie jest)
Cechy :
•Szczękoczułki
•4 pary odnurzy krocznych

Zad.4 (chyba, to co jest PRAWDA FAŁSZ)
1)F
2)P
3)P
4)P
5)F
6)P
7)P

Zad.5
•zamknięty układ krwionośny
•skomplikowany cykl rozwojowy
•obecność lejka

Zad.6
1) Mięczaki
2) Pajęczaki
3) Gąbki (Bez-tkankowce)
4) Mięczaki
5) Pierścienice
6) Stawonogi
7)Parzydełkowce

Zad.7
Przez pączkowanie mogą się rozmnażać :
•KORALOWCE I STUŁBIA.

MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM :)
JEŚLI TAK JEST LICZĘ NA NAJLEPSZĄ
POWODZENIA ;P