Odpowiedzi

2010-02-13T15:10:23+01:00
Bodajże w księdze 1 są opisy przyrody np. świetliste słonce itp. Opisane są wszystkie pory roku, grzybobranie polowania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:15:49+01:00
Pan Tadeusz to album obazow ojczystych.
Cztamy o tym juz na pierwszych stronach wielkiej epopeji narodowej.
Autor pisze
,,Listwo ojczyzno moja Ty jest jak zrowiel ile Cie trzeba cenic ten tylko sie dowoe ktos cie stracil dzis pieknosc twa w celej ozdobie widze i opisuje bo teskonie po tobie"
A telszej zesci autor opisuje przyrode...
,,...pogorkow lesnuch do tych lak zielonych..."

autor brdzo tesknil za swoja ojczyzna dlatego tak pieknie o niej pisal
jak o ukochanej, jak by ja kochal.
to tam wlasnie przezyl lata swojej molodosci i to tam z itesknieniem wracal.
mam nadzieje ze sie przyda;D
2 2 2