Informatyka klasa 6!!!!!!!!

wyświetla przebieg pracy oraz wyniki(na 7 liter ) (3litera to n)
najmniejszy element obrazu wyświetlony na ekranie((na 6liter) (ostatnia litera to l)
rozmieszczenie wyrazów w odrębie całego akapitu (na 10liter) (6litera to n)

3

Odpowiedzi

2010-02-13T15:13:13+01:00
Konsola bym powiedział
piksel
wyrównanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:25:43+01:00
Ja bym dała:
monitor
piksel
i wyrównanie

:)
2010-02-13T15:29:02+01:00
1.moNitor
2.pikseL
3.wyrówNanie