Liczba ,,pi''. Długość okręgu.
1. wstaw znam < lub >
a) ,,pi'' 3,14
b) 2pi 6,5
c) 1/pi 1/3
d) pi/2 1,5
e) 6pi 18,5
f) pi do kwadratu 9
g) 2pi x 5 32
h)pi x pierwiastek z 5 6,2
i) 5/9pi 1 cała 2/3

zadanie 2
Uzupełnij tabelkę
Średnica okręgu: 2 7 ... ... pierwiastek z 2 ...
Długość okręgu: ... ... pi pi/2 ... 5

zadanie 3
koło roweru o promieniu r wykonało n pełnych obrotów, poonując dystans d. Wpisz znak < lub >
a)Jeżeli r=20cm. i n=10, to d .... 12m
b) Jeżeli r=20cm. i d=50m, to n ... 45
c) Jeżlei n=24 i d=40m, to r .... 30cm

2

Odpowiedzi

2010-02-13T15:44:20+01:00
1.
a)=
b) <
c) <
d)>
e) >
f)<
g)>
h)>
i) <
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:47:58+01:00
Zadanie 1
a >
b <
c <
d >
e >
f <
g >
h >
i <
zadanie 2 | 7 | 1 | 1/4 |pierwiastekz 2 | 5 |
srednica 2 pi | 7 pi | pi |pi/2 | pierwiastek z 2 pi | 5 pi
dlugosc:

zadanie 3
a >
b <
c <
2 5 2