Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:41:19+01:00
Do jedności
4
130
0
900
do części dziesiętnych
0,2
11,2
13,6
0,1
do części setnych
0,77
41,23
198,60
0,10

52,5 podzielic na 3.5
2010-02-13T16:24:22+01:00
Do jedności
4
130
0
900

do części dziesiętnych
0,2
11,2
135,6
0,1

do części setnych
0,77
41,23
198,60
0,10

52,5:3,5 = 15
Należy podzielić 52,5 przez 3,5
2010-02-13T20:24:26+01:00
3,75=4
129,59=130
0,123=0
899,99=900
0,234=0,2
11,23=11,2
135,557=135,6
0,09=0,1
0,774=0,77
41,2309=41,23
198,597=198,6
0,0989=0,99