Odpowiedzi

2010-02-13T15:28:22+01:00
Ja bym opisał " Zamek w Malborku" ... Bardzo łątwe i wcale niemusisz wypisywac tak duzo szczegołów
1 5 1
2010-02-13T15:28:57+01:00
Hej
myślę ze moze byc to jakis pomnik jakiejs postaci.
Słówka ktore bedziesz musiala uzyc nie sa trune.
Np w takim zdaniu, Jego ręka jest polożona na prawym ramieniu.
Gdyby w przypadu pisania wystapily jakies bledy to mozesz go prze tlumaczyc przez taki tlumacz internetowy tlanslator.
Znasz go?
Mam nadzije ze pomoglam jakos.
Pozdrawiam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:36:41+01:00
Opisz syrenkę warszawską ;)