Czy zgłębiam naukę Chrystusa i staram się według niej żyć ??
Proszę o ładną wypowiedź w kilku zdaniach.
Nadal sie uczę o Chrystusie, a jego naukę próbuję wprowadzać w moje życie :)
Na podstawie tego :)
Dziękuję :) Daję naj :)

3

Odpowiedzi

2010-02-13T15:34:38+01:00
Staram się zgłębiać naukę Chrystusa poprzez uczestniczenie w lekcji religii, czytanie Pisma Świetego i uczestnictwo w niedzielnej mszy. Moim celem jest życie według tych przykazań. Bardzo się staram i mam nadzieję, że kiedyś osiągnę cel, który sobie postawiłam, a jest nim bycie głęboko wierzącym, przyzwoitym, pomagającym innym ludziom człowiekiem.
2 4 2
2010-02-13T15:39:49+01:00
Zgłębiam naukę Chrystusa ponieważ, uczęszczam na lekcję religii, chodzę na niedzielne msze. Staram się także być miła dla innych i pomagać im.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T19:18:31+01:00
Staram się zgłębiać moja naukę Chrystusa przez wieczorną i ranna modlitwę.Chodzę także na lekcje religii i uczęszczam na msze. Staram się chodzić do spowiedzi i komunii św. podczas świat i nie tylko. Mam także postanowienie jeszcze częściej chodzić do kościoła. Opiekować się starszymi osobami i dawać dobry przykład młodszym od siebie. Być dobrym człowiekiem.
4 5 4