Przetłumaczcie wyrazy z niemieckiego na polski
Z góry dziękuję za pomoc
Schlittschuh fahren
ins Gebirge fahren
eine Schneemann baumen
vögel fütter
Schneeballschlachten machen
Schlitten fahren
Blumen und Gemüse pflanzen
spazieren gehen
im Garten arbeiten
die Fenster putzen
Eier bemalen
ans Meer fahren
Wasserski fahren
baden
sommerferien haben
segelen
fernsehen
zu Hause sein
Pilze sammeln
wandern

3

Odpowiedzi

2010-02-13T15:38:26+01:00
Jazdy na lodzie
idź do góry
Bałwan
żerowania ptaków
Rzucanie się snieżkami
Saneczkarstwo
Kwiaty i rośliny warzywne
iść
prace w ogrodzie
Mycie okien
Malowanie jajek
wyjdź nad morze
Narciarstwo wodne
Kąpieliska
Letnie Ferie
żeglarstwo Zamknięte
TV
w domu
Grzybobranie
turystyka

Wszystko jest w kolejności.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:40:29+01:00
Schlittschuh fahren
ins Gebirge fahren
eine Schneemann baumen
vögel fütter
Schneeballschlachten machen
Schlitten fahren- jezdzic na lyzwach
Blumen und Gemüse pflanzen-sadzic kwiaty i warzywa
spazieren gehen-spacerowac
im Garten arbeiten-pracowac w ogrodzie
die Fenster putzen-czyscic okna
Eier bemalen-malowac jajka
ans Meer fahren-jechac nad morze
Wasserski fahren-jezdzic na nartach wodnych
baden-kapac sie
sommerferien-wakacje
segelen(PRAWIDLOWO SEGELN-zeglowac )
fernsehen-ogladac tv
zu Hause sein-byc w domu
Pilze sammelen(sammeln) -zbierac grzyby
wandern -wedrowac
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T15:53:55+01:00
Jazdy na lodzie
idź do góry
jeden bałwan drzew
żerowania ptaków
Dokonywanie snowball
Saneczkarstwo
Kwiaty i rośliny warzywne
iść
prace w ogrodzie
Mycie okien
Malowanie jajek
przejdź do morza
Narciarstwo wodne
Kąpieliska
mają Sommerferien
żeglarstwo Zamknięte
TV
w domu
Grzybobranie
turystyka
1 1 1