Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:17:20+01:00
2C2H4(OH)2 + 5O2 -> 4CO2 + 6H2O
2C2H4(OH)2 + 3O2 -> 4CO + 6H2O
2C2H4(OH)2 + O2 -> 4C + 6H2O

2C5H11OH + 15O2 -> 10CO2 + 12H2O
C5H11OH + 5O2 -> 5CO + 6H2O
2C5H11OH + 5O2 -> 10C + 12H2O
7 3 7
2010-02-13T16:19:14+01:00
Spalanie etanodiolu:
całkowite
2C2H4(OH)2 + 5O2 -> 4CO2 + 6H2O
Półspalanie
2C2H4(OH)2 + 3O2 -> 4CO + 6H2O
niecałkowite
2C2H4(OH)2 + O2 -> 4C + 6H2O

Spalanie pentanolu
całkowite
2C5H11OH + 15O2 -> 10CO2 + 12H2O
Półspalanie
C5H11OH + 5O2 -> 5CO + 6H2O
niecałkowite
2C5H11OH + 5O2 -> 10C + 12H2O
8 4 8