Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T15:53:08+01:00
Obl:

P = 100 W = 0,1 kW
t = 10 h
Rozw.:
E=W = P × t = 0,1 kW × 10 h = 1 kWh
1 kWh × 0,50 zł/kWh = 0,50 zł


Pozdrawiam :)
4 3 4
2010-02-13T15:55:48+01:00
P = 100 W
t = 20 h
E = W = ? , energia = pracy wykonanej przez prą ele.
P = W/t
W = P*t
W = 100 W *20 h = 2000 Wh = 2 kWh
koszt : 2 kWh * 0,3 zł = 0,6 zł
obl. w [J]
P = 100 W = 100 J/s
t = 20 h = 20 *3600 s = 72000 s
W = ?
W = P*t
W = 100 J/s *72000 s = 72 00000 J = 7,2 MJ ; mega = milion
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:56:02+01:00
W=P*t

W=100*20=2000 Wh =2 kWh

1 h = 3600 s
20 h= 20*3600=72000 s

W=100*72000
W=7200000 J = 7,2 MJ

2*0,3=0,6 zł <-- koszt zużycia energii