Odpowiedzi

2010-02-13T15:58:15+01:00
Nić Ariadny oznacza sposób rozwiązania trudnej sytuacji, pomoc w jej rozwiązaniu .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:58:41+01:00
Nić Ariadny – w mitologii greckiej kłębek nici, który Ariadna podarowała Tezeuszowi, aby mógł wydostać się z labiryntu po zabiciu Minotaura.
W przenośni oznacza sposób wybrnięcia z zawiłej sytuacji. Pomoc, wskazówka, rozwiązanie trudnego problemu.
1 5 1