Odpowiedzi

2010-02-13T15:58:36+01:00
Oczywiście że jest ważna przyjaźń i miłośc u młodzieży. Przyjacielowi możesz zaufac, poprosic o pomoc, zwieżac się. A miłośc żeby nie czuc pustki. Potrzebne są u młodzieży ponieważ dzięki nich czujesz się szczęśliwszym!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T15:59:28+01:00
Teza: Miłość i przyjaźń jest ważna w życiu młodzieży.
Miłośc jest pięknym zjawiskiem ogarniającym ludzi. Gdy kogos kochamy, świat jest piękniejszy,problemy stają się prostsze.
Moim zdaniem miłośc i przyjaźń jest ważna w życiu młodzieży.
Moje stwierdzenie postaram się udowodnić trzema argumentami.
1. Miłość jest bardzo ważna w naszym życiu. ( Tu napisz że ludzie jak kochają są szczęśliwi, i takie tam,)
2. Warto mieć przyjaciela któremu można się zwierzać ( piszesz jacy są przyjaciele itp)
3. Młody człowiek, żyje tym co nabędzie w dzieciństwie, ( tu napisz że jak człowiek kocha za młodu to potem też jest taki)
Reasumując stwierdzam że udało mi się udowodnić trafność moich słów. Jestem przekonana... TEZA...

Koniec, liczę na pkt ;-)
1 5 1
2010-02-13T16:07:16+01:00
Czy miłość i przyjaźń są ważne w życiu młodzieży?
Bezapelacyjnie TAK!!
Dlaczego - Jako wzorce postępowania , zarówno miłością jak i prawdziwa przyjaźnią kształtujemy nasze , bądx wpajamy młodzieży , jak należy postępować , jak należy sie zachowac , co jest dobre , pokazujemy to co wartosciowe , przekazujemy prawe ideały ......

mam nadzieję ze nakierowałem na prawidłowy tok rozumowania
Profesor Humanistyki
Darmodziej
pozdrawiam