Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:01:53+01:00
Orientacja proaustriacka - główny przedstawiciel Józef Piłsudski.

orientacja prorosyjska - główny przedstawiciel Roman Dmowski.

orientacja lewicowa - reprezentowały ją partie Socjaldemokracja Królestwa Polskiego
1 5 1
2010-02-13T21:54:13+01:00
Na Konferencji w Wersalu w 1919r. Polskę reprezentowali m. in Roman Dmowski i Ignacy Paderewski.
1 5 1